Praktijk

waarom fysiotherapie goudenregen?

Snel op de fiets een boodschap halen. Even die boodschappen naar boven sjouwen. Fietsen, lopen, bukken, tillen, daar denkt u eigenlijk niet bij na. Tot het moment dat u last krijgt van een zeurende knie, pijn in uw rug of uw chronische ziekte… Herkenbaar? U vraagt zich af hoe u snel weer alles kunt doen wat u voorheen deed. Of hoe u zo goed mogelijk blijft bewegen ondanks uw chronische ziekte.

Bij Fysiotherapie Goudenregen kunnen we u hierbij helpen. En we vinden het belangrijk dat in nauw overleg met u te doen: samen bepalen we wat belangrijk voor u is en maken we een op u persoonlijk toegesneden behandelplan. Zo zorgen we dat u (weer) optimaal kunt bewegen.

De eerste afspraak

Sinds 2006 is fysiotherapie direct toegankelijk. Volgens de wet Directe Toegankelijkheid Fysiotherapie (DTF) is een verwijzing van uw (huis-)arts niet meer noodzakelijk en kunt u direct bij de fysiotherapeut terecht.

Als u zonder verwijsbrief komt, voeren wij eerst een screening uit om te bepalen of u met uw klachten bij de fysiotherapeut aan het juiste adres bent. Als dat niet zo is, verwijzen wij u naar uw huisarts. Als u klachten wél in aanmerking komen voor fysiotherapeutische behandeling volgen een intake-gesprek en onderzoek en stellen wij samen met u een behandelplan op.

Neemt u bij uw eerste afspraak aub mee:

• een geldig legitimatiebewijs
  • een grote handdoek
  • de verwijsbrief (indien van toepassing)
ADRES   Goudenregenstraat 244   2565 GD  Den Haag  |  E-MAIL  info@fysiogoudenregen.nl  |   TELEFOON   070 – 3654383

website design door MIN-studio
ADRES